Drukwerk bestellen was nog nooit zo eenvoudig. Bij Reclameland regelt u dat snel én veilig online in slechts vier stappen. Meer over ons weten? Kijk dan ook bij onze eigen productie.
In onderstaande stappen bestellen we het volgende product om te laten zien hoe ons bestelproces werkt:
Om een bestand aan te kunnen leveren, heeft u een account nodig. Hierin wordt de order en het bestand opgeslagen. Nieuwe klanten kunnen tijdens deze stap een nieuw account aanmaken en bestaande klanten kunnen inloggen.
Upload uw ontwerp via ons uploadsysteem (A), maak een ontwerp in onze ontwerptool (B) of ga eerst verder met het bestelproces en lever later uw bestanden aan (C). Tijdens deze stap kunt u ook de werktekening van het bestelde product bekijken (D) en kiezen voor een standaard of uitgebreide bestandscontrole (E). Klaar? Ga dan verder naar de volgende stap (F).
Tijdens deze stap kiest u eerst of u uw bestelling gratis bezorgd wilt hebben of wilt komen afhalen (A). Indien u voor verzenden kiest vult u de verdere bezorggegevens in (B). Optioneel kunnen we u per sms op de hoogte brengen dat uw bestelling is verzonden (C). Het factuuradres en afzenderadres kunt u eventueel apart aangegeven (D & E). Als alles is ingevuld kunt u verdergaan naar de laatste stap (F).
Kies tijdens deze laatste stap eerst de gewenste betaalmethode (A). Eventueel kan er een mailadres ingevuld worden waar de factuur, naast het e-mailadres waarmee is ingelogd, ook naartoe gestuurd mag worden (B). Onder dit invulveld kan een orderreferentie opgegeven worden (C). Nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden (D), kan de bestelling worden afgerond (E).
Vragen?
Heeft u vragen? U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via telefoon (050 8700 130) of ons contactformulier. U krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.